شکست ایران مقابل قهرمان پارالمپیک در گام نخست – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

شکست ایران مقابل قهرمان پارالمپیک در گام نخست - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری خبر نو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان رقابت های گلبال جام ملت ها از امروز (جمعه 25 اسفند) به میزبانی آلمان آغاز شده است. تیم ملی مردان ایران ظهر امروز در نخستین بازی خود در گروه A به مصاف برزیل رفت و مقابل قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو با نتیجه 16 بر 9 مغلوب شد.

تیم کشورمان در این مسابقات در کنار تیم های برزیل, ژاپن, سوید, آلمان, لهستان و مونته نگرو در گروه A قرار گرفته است.

حسن جعفری، مهدی عباسی، نعمت سرافراز، میلاد سوری، مصطفی شهبازی، خلیل شهریار نسب بازیکنان تیم ایران هستند که با سرمربیگری بهمن دوستی والا در این تورنمنت حضور دارند.

تیم ایران که سهمیه بازی های پارالمپیک 2024 پاریس را نیز به دست آورده است، در دومین دیدار خود از ساعت 15:30 امروز (18 به وقت تهران) به مصاف ژاپن می رود.

شکست ایران مقابل قهرمان پارالمپیک در گام نخست – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکست ایران مقابل قهرمان پارالمپیک در گام نخست – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکست ایران مقابل قهرمان پارالمپیک در گام نخست – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.