شرط جلیلی برای کناره گیری از انتخابات/ کاندیداهای انقلابی باید برای پیروزی به اجماع برسند

شرط جلیلی برای کناره گیری از انتخابات/ کاندیداهای انقلابی باید برای پیروزی به اجماع برسند

به گزارش خبرنگار خبر نو کرمانشاه، عبدالرحیم بنکدار روز گذشته سه شنبه (۲۹ خرداد ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ویژگی خادم و نوکر بودن توسط شهید رئیسی به عنوان یک گفتمان و تفکر احیا شد و نشان داد که هر فرد که در این مسیر مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد باید بر این اصل و تفکر مبتنی بر مردمی بودن توجه داشته باشد.

وی افزود: فردی که رسالت خدمت به مردم را بر عهده دارد باید با لطف، محبت و رحمت با ایشان برخورد کند و با مردم به صورت مساوی برخورد شود، فردی که خدمتگزار مردم باشد قطعاً محبوبیت را توسط مردم خواهد داشت.

لزوم وجود فرهنگ اعتقادی اجرایی در جامعه

بنکدار تصریح کرد: فرهنگ اعتقادی اجرایی باید در کشور وجود داشته باشد، زیرا خط مشی، تفکر و عمل شهید رئیسی نیز همین بوده و ما خود را موظف به اجرای آن می‌دانیم.

وی اضافه کرد: در دولت جلیلی خبری از پست اجرایی و رانت و دریافت مسئولیت نیست.

لزوم اجماع انقلابیون در انتخابات

وی تشریح کرد: تحلیل تمامی افراد حتی رای اولی‌ها نسبت به وضع موجود این است که رای یک گروه در پنج صندوق و رای گروه دیگر در یک صندوق می‌افتد و به همین دلیل باید اجماع صورت گیرد.

بنکدار ادامه داد: ۲ نتیجه قطعی را متصور هستیم، نخست اینکه به خاطرات گذشته برگردیم و دیپلماسی التماسی با تحمل ۴ سال سخت دیگر بازگردد و دوم اینکه به سبک و سیاق شهید رئیسی دولت اداره شود.

وی در خصوص اجماع بیان کرد: هرچه پیش برویم دغدغه افراد دلسوز بیشتر می‌شود و در نهایت فشار برای اجماع به حداکثر رسیده و در نهایت اجماع صورت خواهد گرفت، اینکه اجماع چه خواهد بود بستگی به توقع مردم دارد.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در کرمانشاه در خصوص تخریب کاندیداهای انتخاباتی ادامه داد: ملاک ما فرموده مقام معظم رهبری است و هیچ یک از ما اجازه تخریب کاندیداهای دیگر را نداریم، همچنین فعالیت ستادها باید بر اساس منشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: خواهش ما این است که خدمت خالصانه صورت گیرد و نخستین اقدام ما باید اطاعت از چهارچوب تعیین شده باشد و هیچ یک از کاندیداها راضی نیستند که تخریب و توهینی صورت گیرد.

این فعال سیاسی در خصوص لزوم افزایش شور انتخاباتی بیان کرد: به دلیل فرصت کوتاه برای برگزاری انتخابات زمان کافی برای افزایش شور انتخاباتی نداشتیم و به همین دلیل خط مقدم کنونی برای حضور پرشور مردم در انتخابات رسانه‌ها هستند.

بنکدار به عدم کناره گیری سعید جلیلی از انتخابات تاکید و عنوان کرد: با توجه به اینکه سعید جلیلی حضور خود را در این عرصه به عنوان تکلیف لازم دانسته بنابراین قصد کناره گیری از انتخابات را نخواهد داشت مگر در شرایطی که بزرگان انقلاب بر حسب نیاز تصمیم بر این امر داشته باشند.

تشریح سوابق اجرایی جلیلی توسط رئیس ستاد انتخابات وی در کرمانشاه

وی به سابقه اجرایی و رزومه سعید جلیلی هم اشاره کرد و گفت: حضور و عضویت ۱۰ ساله سعید جلیلی در شورای امنیت ملی کشور شامل سران قوا، فرماندهان نظامی و انتظامی و… به عنوان یکی از بالاترین رکن‌های نظام گویای این است که سابقه اجرایی خوب و بالاتری در حال حاضر دارد چرا که تصمیمات مهم و اساسی کشور در این شورا و تسلط اعضا انجام می‌گرفته بنابراین از تمامی تصمیمات در این مدت آگاهی داشته و نسبت به تصمیم گیری آنها نقش داشته است.

بنکدار یادآور شد: همچنین علاوه‌بر حضور ۱۰ ساله در شورای امنیت ملی کشور بر حسب تکلیف خود از زمان روی کار آمدن دولت حسن روحانی دولتی با عنوان «دولت سایه» تشکیل داد که با همکاری گروهی از علاقه‌مندان پ متخصصان نسبت به اجرای برخی طرح‌ها و ارائه برنامه‌ها اقدام جدی و بسیار کمک کننده بود و از سوی دولت آیت الله رئیسی بارها مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

46

شرط جلیلی برای کناره گیری از انتخابات/ کاندیداهای انقلابی باید برای پیروزی به اجماع برسند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرط جلیلی برای کناره گیری از انتخابات/ کاندیداهای انقلابی باید برای پیروزی به اجماع برسند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرط جلیلی برای کناره گیری از انتخابات/ کاندیداهای انقلابی باید برای پیروزی به اجماع برسند"، کلیک کنید.