سکه از قیمت 37 میلیون تومان عبور کرد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

سکه از قیمت 37 میلیون تومان عبور کرد - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری خبر نو، بازار جهانی طلا امروز (پنجشنبه، 17 اسفند) در ادامه روند صعودی پرشتاب یک هفته اخیر، شاهد افزایش مجدد بهای قیمت بود، به طوری که رکورد تاریخی جدیدی ثبت کرد. بهای اونس جهانی امروز و تا لحظه تنظیم خبر، با حدود 25 دلار افزایش به حدود 2 هزار و 156 دلار رسید و بدین ترتیب به رکورد تاریخی جدیدی دست یافت.

بررسی روند بازار جهانی طلا نشان می دهد بهای اونس جهانی فقط در یک هفته اخیر نزدیک به 130 دلار افزایش یافته که رشد حدود 6 درصدی در این مدت را نشان می دهد.

رشد شدید بهای اونس جهانی، بازار داخلی طلا را هم تحت تاثیر قرار داد. قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران 37 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 700 هزار تومان افزایش داشت.

قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم 35 میلیون تومان، نیم سکه 20 میلیون و 800 هزار تومان و ربع سکه به 13 میلیون و 600 هزار تومان رسید. سکه گرمی امروز 6 میلیون و 600 هزار تومان خرید و فروش شد و قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار طلای تهران به سه میلیون و 167 هزار و 300 تومان رسید.

سکه از قیمت 37 میلیون تومان عبور کرد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سکه از قیمت 37 میلیون تومان عبور کرد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سکه از قیمت 37 میلیون تومان عبور کرد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.