سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر «حسین کرمانپور» را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش خبر نو، در متن حکم وزیر بهداشت آمده است: «خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقا سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید تا نسبت به انجام اموری که به شما محول می گردد با رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی اقدام نمائید.

انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق شعارهای ریاست محترم جمهوری در جهت اجرایی شدن سیاستهای کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان داخل و خارج وزارت اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله بعمل آورید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

پایان خبر خبر نو

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد"، کلیک کنید.