سایت فروش ماسک صورت

مراقبت از پوست مثل سایر قسمت های بدن لازم و ضروری و چه بسا مهم تر است، چون پوششی است که از تمام اعضای داخلی بدن محافظت می کند. یکی از روش های مراقبتی، استفاده از ماسک صورت و بدن است. انواع ماسک می تواند پوست را تغذیه و مواد مورد نیاز را به از سطح پوست به آن برساند. انواع ماسک ها را می توانید با مواد طبیعی موجود در خانه تهیه کنید، مثلا ماسک صورت خانگی برای جوش یا هر مدل ماسک بدن خانگی، انواع اسکراب و … . کافی است طرز تهیه ماسک صورت و بدن را در اینترنت جست وجو کنید تا با دستورالعمل های ساخت انواع بهترین ماسک صورت خانگی مواجه شوید، اما گاهی همین چند مرحله ای شدن و وقت گیر شدن کار باعث می شود تا فرصت لازم برای این کار را پیدا نکنیم و مراقبت از پوست در میان انبوه کارهای روزانه فراموش شود. راه حل عملی تر این است که به سراغ ماسک های آماده و تولیدات شرکت های بهداشتی مختلف و موجود در بازار برویم تا کار ساده تر و راحت تر شود.

سایت فروش ماسک صورت

ماسک صورت چیست؟

ماسک صورت، محصولی آرایشی و بهداشتی است که به طور موقت روی پوست صورت قرار می گیرد و فواید مختلفی برای پوست دارد. ماسک ها می توانند با نفوذ به لایه های عمیق پوست، مواد مغذی و ویتامین ها را به پوست برسانند، به آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست کمک کنند، سلول های مرده را از بین ببرند، جوش و آکنه را درمان کنند، چین و چروک ها را از بین ببرند و به طور کلی سلامت و شادابی پوست را افزایش دهند.

ماسک ها در دو نوع اصلی ورقه ای و کرمی موجود هستند:

  • ماسک های ورقه ای: این ماسک ها از جنس پارچه، کاغذ یا فیبر هستند و به صورت آغشته به مواد مغذی یا محلول تقویت کننده مو هیر فرند و ویتامین ها به بازار عرضه می شوند. برای استفاده از این ماسک ها، کافی است ورقه را روی پوست تمیز و خشک صورت قرار دهید و به مدت 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. سپس ماسک را از صورت جدا کنید و صورت خود را بشویید.
  • ماسک های کرمی: این ماسک ها از جنس کرم یا ژل هستند و باید به طور مستقیم روی پوست صورت قرار داده شوند. برای استفاده از این ماسک ها، کافی است مقداری از ماسک را با انگشتان خود روی پوست صورت پخش کنید و به مدت 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. سپس ماسک را با آب ولرم بشویید.

ماسک های صورت در انواع مختلفی با کاربردهای متفاوت به بازار عرضه می شوند. برخی از رایج ترین انواع ماسک های صورت عبارتند از:

  • ماسک آبرسان: این ماسک ها برای آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست استفاده می شوند.
  • ماسک روشن کننده: این ماسک ها برای روشن شدن و شفاف شدن پوست استفاده می شوند.
  • ماسک ضدجوش: این ماسک ها برای درمان جوش و آکنه استفاده می شوند.
  • ماسک ضدلک: این ماسک ها برای از بین بردن لک و تیرگی پوست استفاده می شوند.
  • ماسک ضدپیری: این ماسک ها برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و جوانسازی پوست استفاده می شوند.
  • ماسک لایه بردار: این ماسک ها برای حذف سلول های مرده از سطح پوست و روشن شدن پوست استفاده می شوند.
  • ماسک آرامش بخش: این ماسک ها برای آرامش و ریلکس شدن پوست استفاده می شوند.

برای خرید ماسک های آماده باید انواع ماسک را بشناسید و متناسب با نیاز پوست خود خرید کنید. انواع اصلی ماسک صورت و بدن عبارتند از  روغن آرگان حجم دهنده بیز ،آبرسان، آرامش بخش، روشن کننده، لایه بردار، ضدجوش، ترمیم کننده، ضد چروک، کوچک کننده منافذ باز و … . اگر روی پوست احساس کشیدگی و خشکی می کنید، ماسک آبرسان پیشنهاد خوبی است. اگر روزهای پراسترسی را پشت سر گذاشته اید، با یک ماسک آرامش بخش به پوست خود استراحت بدهید. اگر ماسک بدن برای سفیدی می خواهید ماسک لایه بردار و روشن کننده به کمک شما می آیند. برای کسانی که جوش می زنند، ماسک بدن برای جوش می تواند میزان جوش زدن را کم کند. استفاده از ماسک های آبرسان، روشن کننده و ضدچروک نیز به صورت دوره ای برای هر نوع پوستی مناسب است و به نشاط آن کمک می کند. ماسک ها به دو صورت هستند، ورقه ای یا کرمی. ماسک صورت ورقه ای استفاده راحتی دارد و کافی است ورقه را برای 15 تا 20 دقیقه بسته به نوع ماسک روی صورت قرار دهید. با استفاده از ماسک کرمی هم باید سطح صورت و گردن و قسمت های مورد نظر از بدن را با تونیک مو دکتر بیز بپوشانید.

نکاتی که باید هنگام خرید ماسک صورت به آنها توجه کنید:

  • نوع پوست خود را بشناسید: قبل از خرید ماسک صورت، باید نوع پوست خود را بشناسید و ماسکی را انتخاب کنید که برای نوع پوست شما مناسب باشد.
  • ترکیبات ماسک را مطالعه کنید: قبل از استفاده از هر ماسک جدید، ترکیبات آن را مطالعه کنید و از عدم حساسیت به هیچ یک از ترکیبات آن مطمین شوید.
  • به برند و قیمت ماسک توجه کنید: برندهای مختلف ماسک صورت در بازار موجود هستند که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. قبل از خرید، برند و قیمت ماسک را با توجه به بودجه خود مقایسه کنید.
  • نظرات خریداران را بخوانید: قبل از خرید ماسک صورت، نظرات خریداران دیگر را بخوانید تا از تجربیات آنها با این محصول آگاه شوید.

امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

جنس ماسک صورت و بدن 

با توجه به نوع ماسک از مواد طبیعی مختلفی برای ساخت آن استفاده می شود، مثلا ماسک صورت ماست برای رفع التهاب پوست خوب است و برای ساخت ماسک های آرامش بخش استفاده می شود. از آلویه ورا برای ماسک های آبرسان، از پرتقال و انواع مرکبات به دلیل داشتن ویتامین c برای ساخت ماسک های روشن کننده و از خاک رس برای ماسک های لایه بردار استفاده می شود. انواع ماسک ها برحسب مواد اولیه استفاده شده، بسیار متنوع و جذاب هستند و شرکت های بهداشتی در لابراتوارهای خود می کوشند با ترکیبات تازه محصولات موثرتری را در بازار عرضه کنند. قیمت ماسک صورت و بدن برحسب مواد به کار رفته در آن مشخص می شود، مثلا ماسک ملقب به ماسک طلا را می توان به عنوان گرانترین ماسک معرفی کرد.

برند ماسک صورت و بدن 

تمام شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی، ماسک صورت  و بدن را در محصولات خود دارند. ماسک بدن دیپ سنس، لورآل، ، لافارر، هیدرودرم، گارنیه و … در فروشگاه ها موجود است. ماسک صورت به مراتب تنوع برند و محصول بیشتری دارد. بهترین برند ماسک صورت برای هر فردی متفاوت است و باید با پوست فرد سازگار باشد، برای مثال ماسک صورت شبانه کلینیک با فرم کرمی خود، جزو بهترین گزینه هاست و انواع ماسک های ورقه ای گارنیه نیز طرفداران زیادی دارند.

خرید ماسک صورت و بدن از دیجی استایل

با توجه به تنوعی که در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی و از جمله ماسک وجود دارد، انتخاب سخت است. به همین دلیل برای خرید سراغ دیجی استایل بروید که فرصت مشورت و رایزنی با دیگر مصرف کنندگان و خریداران را داشته باشید و براساس تجربیات دیگران که در پایین هر محصول درج شده، مناسب ترین ماسک را برای خودتان تهیه کنید. دیجی استایل اصالت محصولات خود را برای مشتریان ضمانت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سایت فروش ماسک صورت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سایت فروش ماسک صورت"، کلیک کنید.