سارقان مسلح در گیلان دستگیر شدند

سارقان مسلح در گیلان دستگیر شدند

آفتاب نیوز :

سرهنگ علیرضا حدادی روز پنجشنبه در تشریح جزییات این خبر گفت: 2 سارق تحت تعقیب که سابقه ارتکاب سرقت مسلحانه و جرایم خشن در سطح کشور داشتند، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبر پلیس گیلان، وی افزود: این افراد، حین ارتکاب به سرقت در یکی از شهرستان های استان، به محض رویت پلیس، بدون توجه به دستور ایست، اقدام به فرار نمودند که با انجام اقدامات پلیسی، خودرو آنان متوقف شد؛ که بلافاصله این افراد با استفاده از سلاح در اختیار، به سمت ماموران حمله ور شدند.

رییس پلیس آگاهی استان گفت: با رعایت قانون بکارگیری سلاح و در اقدام متقابل، سارقان مجروح بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند که یکی از آنان علیرغم اقدامات درمانی، فوت کرد.

سارقان مسلح در گیلان دستگیر شدند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارقان مسلح در گیلان دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارقان مسلح در گیلان دستگیر شدند"، کلیک کنید.