زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در استان چهارمحال وبختیاری فراهم است

زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در استان چهارمحال وبختیاری فراهم است

به گزارش خبرگزاری خبر نو استان چهارمحال وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی تأکید کرد: بر این اساس دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بین دو نامزد روز جمعه ۱۵ تیرماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ارتباط از تمامی واجدان شرایط در چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری خلق کنند.

حسین‌ میرزایی تصریح کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری به نحو مطلوب برگزار شد.

وی یادآور شد: با همراهی و تعامل مطلوب بین هیأت‌های اجرایی، فرمانداران، ناظران، بازرسان، دستگاه‌های نظامی، انتظامی و قضایی چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری عملیاتی و اجرایی شده است.

46

زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در استان چهارمحال وبختیاری فراهم است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در استان چهارمحال وبختیاری فراهم است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در استان چهارمحال وبختیاری فراهم است"، کلیک کنید.