زور هنگ کنگ و ترکمنستان به هم نرسید – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

زور هنگ کنگ و ترکمنستان به هم نرسید - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار خبر نو، دیدار تیم های ملی فوتبال ترکمنستان و هنگ کنگ در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 به میزبانی ترکمنستان برگزار شد و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دو تیم که در کنار ایران و ازبکستان در گروه E مسابقات قرار دارند با این تساوی 2 امتیازی شدند و به عنوان تیم های سوم و چهارم از دور رقابت ها کنار رفتند.

در دیگر دیدار این گروه هم از ساعت 20:30 تیم ملی ایران میزبان ازبکستان خواهد بود. تیم های ایران و ازبکستان با 13 امتیاز در رده اول و دوم قرار دارند و صعودشان را به مرحله بعد قطعی کرده اند.

زور هنگ کنگ و ترکمنستان به هم نرسید – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زور هنگ کنگ و ترکمنستان به هم نرسید – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زور هنگ کنگ و ترکمنستان به هم نرسید – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.