رییس دیوان عالی کشور به مشکلات مردم رسیدگی کرد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

رییس دیوان عالی کشور به مشکلات مردم رسیدگی کرد - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری خبر نو، به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و در آستانه ولادت باسعادت قطب عالم امکان حضرت، ولی عصر (عج) حجت الاسلام والمسلمین منتظری، رییس دیوان عالی کشور به همراه علی اکبر بختیاری، رییس حوزه ریاست دیوان عالی کشور با بیش از 10 نفر از افرادی که پیش از این برای ملاقات مردمی ثبت نام کرده بودند، دیدار داشتند و به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداختند.

عمده درخواست های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری و… بود که رییس دیوان عالی کشور در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی های لازم را ارایه و دستورات مقتضی را صادر کرد.

گفتنی است افراد ملاقات کننده از طریق ثبت تقاضای قبلی ملاقات، به جلسه ملاقات مردمی در حوزه ریاست دیوان عالی کشور دعوت می شوند و با حجت الاسلام والمسلمین منتظری رییس دیوان عالی کشور ملاقات می کنند.

رییس دیوان عالی کشور به مشکلات مردم رسیدگی کرد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس دیوان عالی کشور به مشکلات مردم رسیدگی کرد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس دیوان عالی کشور به مشکلات مردم رسیدگی کرد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.