روز سد و نیروگاه برق‌آبی در تقویم کشور ثبت شد

روز سد و نیروگاه برق‌آبی در تقویم کشور ثبت شد

با پیگیری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، روز هجدهم آذر ماه به‌عنوان «روز سد و نیروگاه برق‌آبی» در تقویم رسمی کشور ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، با توجه به بازدید مقام معظم رهبری در روز هجدهم آذر سال ۱۳۸۳ از کارگاه طرح سد و نیروگاه کرخه، این روز از سوی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به‌عنوان روز ملی سد و نیروگاه برق‌آبی به شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی پیشنهاد شد.

بر اساس گزارش وزارت نیرو، پس از آن مدارک لازم در خصوص اهمیت و نقش استراتژیک این صنعت، تدوین و جلسه‌های مرتبط تشریح و تبیین شد، در نهایت با پیگیری انجام شده، این پیشنهاد در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور تصویب و روز هجدهم آذرماه به‌عنوان «روز سد و نیروگاه برق‌آبی» در تقویم کشور به ثبت رسید.

 

روز سد و نیروگاه برق‌آبی در تقویم کشور ثبت شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روز سد و نیروگاه برق‌آبی در تقویم کشور ثبت شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روز سد و نیروگاه برق‌آبی در تقویم کشور ثبت شد"، کلیک کنید.