روایت باقری از رایزنی اخیرش با وزیر خارجه طالبان

روایت باقری از رایزنی اخیرش با وزیر خارجه طالبان

به گزارش خبر نو، علی باقری در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «در گفتگوی تلفنی با مولوی امیرخان متقی، تاکید کردم که کشورهای اسلامی باید در حمایت از مردم فلسطین و مقابله با جنایات رژیم اشغالگر پیشتاز باشند.»

وی افزود : «مردم افغانستان تصمیم گیران اصلی کشور خود در همکاری با کشورهای همسایه و منطقه هستند و اجازه دخالت به بازیگران خارج از منطقه را که سابقه مداخلات مخرب داشته و مسیول معضلات فعلی هستند نمی دهند.»

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: «مردم افغانستان تصمیم گیران اصلی کشور خود در همکاری با کشورهای همسایه و منطقه هستند و اجازه دخالت به بازیگران خارج از منطقه را که سابقه مداخلات مخرب داشته و مسیول معضلات فعلی هستند نمی دهند.»

310310

روایت باقری از رایزنی اخیرش با وزیر خارجه طالبان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت باقری از رایزنی اخیرش با وزیر خارجه طالبان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت باقری از رایزنی اخیرش با وزیر خارجه طالبان"، کلیک کنید.