رقابت 50 شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان در رویداد صدرا لاهیجان

شکری اعلام کرد؛

رقابت 50 شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان در رویداد صدرا لاهیجان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از رقابت 50 شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان در رویداد صدرا به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

سهیل شکری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری خبر نو با اشاره برگزاری «رویداد صدرا» اظهار کرد: رویداد صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو است که ضمن معرفی تولید صنایع به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اضافه کرد: در نمایشگاه رویداد صدرا با عنوان «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» بیش از 50 شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان از 24 تا 26 اردیبهشت در سالن حکیم فیاض دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان محصولات و تولیدات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رقابت 50 شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان در رویداد صدرا لاهیجان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت 50 شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان در رویداد صدرا لاهیجان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت 50 شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان در رویداد صدرا لاهیجان"، کلیک کنید.