رقابت بیش از ۵۷۷ داوطلب در آزمون سمپاد و نمونه دولتی

رقابت بیش از ۵۷۷ داوطلب در آزمون سمپاد و نمونه دولتی

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی درحالی طی دو روز برگزار شد که ۵۷۷ هزار و ۳۸۲ داوطلب در ۳۱۹۳ حوزه امتحانی با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبر نو، صبح امروز رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش از یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سمپاد و نمونه دولتی پایه دهم بازدید کرد و با داوطلبان و مسئولان برگزاری آزمون و والدین دانش‌آموزان مستقیما گفتگو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، روز گذشته نیز آزمون ورودی پایه هفتم مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برگزار شد و جمعا در این دو روز ۵۷۷ هزار و ۳۸۲ داوطلب در ۳۱۹۳ حوزه امتحانی برای ورود به مدارس سمپاد و نمونه دولتی با یکدیگر رقابت کردند.

پایان خبر خبر نو

رقابت بیش از ۵۷۷ داوطلب در آزمون سمپاد و نمونه دولتی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت بیش از ۵۷۷ داوطلب در آزمون سمپاد و نمونه دولتی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت بیش از ۵۷۷ داوطلب در آزمون سمپاد و نمونه دولتی"، کلیک کنید.