راه‌اندازی ۳ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد

راه‌اندازی ۳ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از راه‌اندازی ۳ انجمن علمی دانشجویی جدید در این واحد دانشگاهی خبر داد.

مصطفی جعفری، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری خبر نو  از راه‌اندازی سه انجمن علمی دانشجویی جدید در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: در بیست و دومین جلسه کمیسیون مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در خردادماه ۱۴۰۳ با راه‌اندازی این سه انجمن علمی دانشجویی علوم شناختی، علوم ورزشی و حسابداری در واحد نجف‌آباد موافقت شد انجمن علمی دانشجویی علوم شناختی نخستین انجمن بین‌رشته‌ای بوده که در این دانشگاه فعالیت می‌کند.

وی افزود: مأموریت انجمن‌های علمی دانشجویی ایجاد زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعداد‌ها و پرورش خلاقیت علمی دانشجویان، بهره‌گیری از توانمندی دانشجویان در تحقق و تقویت فضای علمی دانشگاه و افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی به‌منظور ترویج فرهنگ کارگروهی است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: با اضافه شدن سه انجمن جدید، این واحد دانشگاهی دارای ۲۶ انجمن علمی دانشجویی فعال شامل ۹ انجمن در حوزه علوم مهندسی، پنج انجمن در حوزه علوم پزشکی، چهار انجمن در حوزه هنر و معماری و هشت انجمن در حوزه علوم انسانی و علوم پایه است که در یک سال گذشته بالغ‌بر ۴۰۰ برنامه را در سطح واحد و کشور از قبیل بازدید علمی، کارگاه تخصصی، سخنرانی علمی، همایش ترویجی رشته تحصیلی، اردوی دانشجویان نوورود و اردو‌های جهادی برگزار کرده‌اند.

راه‌اندازی ۳ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه‌اندازی ۳ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه‌اندازی ۳ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد"، کلیک کنید.