دیدار اسلامی با وزیر خارجه مجارستان

دیدار اسلامی با وزیر خارجه مجارستان

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه شصت و هشتمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با وزیر خارجه مجارستان دیدار کرد.

به گزارش خبر نو، «محمد اسلامی»، معاون و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز دوشنبه با «پیتر سیارتو» وزیر خارجه و تجارت مجارستان در وین دیدار کرد.

در این دیدار «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی و «محسن نذیری اصل» سفیر و نماینده کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و «محمدرضا کاردان»، رئیس مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور حضور داشتند.

رئیس سازمان انرژی اتمی عصر روز دوشنبه با رافائل گروسی مدیرکل آژانس در وین دیدار خواهد کرد.

اسلامی صبح امروز با حضور در مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ‌در شصت و هشتمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تشریح مواضع کشور و برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

پایان خبر خبر نو

دیدار اسلامی با وزیر خارجه مجارستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار اسلامی با وزیر خارجه مجارستان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار اسلامی با وزیر خارجه مجارستان"، کلیک کنید.