دو کشته و مصدوم براثر برخورد خودرو پژو پارس با پراید در کاشان

دو کشته و مصدوم براثر برخورد خودرو پژو پارس با پراید در کاشان

خبر نو/اصفهان رییس مرکز اورژانس وفوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخورد خودرو پژو پارس با پراید یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

مهرداد فرزندی پور در گفت وگو با خبر نو، اظهار کرد: شهروندان در تماس با تلفن 115 این حادثه را در ساعت 14:58 دقیقه امروز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع دادند.

رییس مرکز اورژانس وفوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این حادثه که در جاده قدیم کاشان به نطنز بعد از سایت هسته ای رخ داد که متاسفانه راننده پژو پارس که خانمی 31 ساله بود به علت شدت جراحات در محل جان خود را از دست داده بود.

 وی تصریح کرد: راننده پراید پس از رها سازی و اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان مرکز اورژانس کاشان با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

فرزندی پور گفت: حال مصدوم انتقالی نسبتا نامساعد است و علت حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

پایان خبر خبر نو 

دو کشته و مصدوم براثر برخورد خودرو پژو پارس با پراید در کاشان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو کشته و مصدوم براثر برخورد خودرو پژو پارس با پراید در کاشان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو کشته و مصدوم براثر برخورد خودرو پژو پارس با پراید در کاشان"، کلیک کنید.