دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش شرور در ایلام

دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش شرور در ایلام

خبر نو/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با بیش از 30 فقره شرارت در شهرستان ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی» با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر شرارت و چاقو کشی  و سلب آسایش توسط دو نفر از اراذل و اوباش ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان ایلام قرار گرفت.

وی اضافه کرد: متهمان  که دارای سابقه بیش از 30 فقره شرارت بودند با عربده کشی و شرارت موجب برهم زدن نظم و امنیت  شهروندان شده بودند، با اقدام به موقع ماموران کلانتری11 در محل دستگیر و با  هماهنگی مقام قضایی به کلانتری دلالت داده شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  در بازرسی از متهمان یک قبضه قمه و چاقو کشف شد عنوان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس  به چاقو کشی ، شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان  اعتراف کردند.
به گزارش خبر نو و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است گفت: فراجا در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد  برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند برخورد می کند .
پایان خبر خبر نو

دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش شرور در ایلام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش شرور در ایلام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش شرور در ایلام"، کلیک کنید.