دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان 43 مجرم – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان 43 مجرم - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار خبر نو، سرهنگ نوذر نظری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع 43 مجرم دستگیر شده 11 نفر آنها را افراد سارق تشکیل می دادند، ضمن اینکه با تلاش پلیس سرپل ذهاب، 17 فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی ادامه داد: اعمال قانون 14 هزار و 349 دستگاه وسایل نقلیه و توقیف 86 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب پلمب 15 واحد صنفی متخلف، تذکر کتبی به 153 واحد، جمع آوری 10 معتاد و کشف بیش از 17 هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات صورت گرفته پلس سرپل ذهاب در طول ماه گذشته برشمرد.

دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان 43 مجرم – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان 43 مجرم – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان 43 مجرم – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.