خروج قطار از ریل پس از برخورد با فیل‌های وحشی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

خروج قطار از ریل پس از برخورد با فیل‌های وحشی - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار خبر نو به نقل از شینهوا، اداره راه آهن سریلانکا روز جمعه گزارش داد که یک قطار حامل سوخت در استان مرکزی شمالی سریلانکا پس از برخورد با گله‌ای از فیل‌های وحشی در مسیر راه آهن از ریل خارج شد.

این حادثه حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد روز جمعه به وقت محلی در حالی رخ داد که قطار از ترمینال ذخیره‌سازی نفت کولوناوا در کلمبو به سمت باتیکالوآ در استان شرقی در حرکت بود.

به گفته اداره راه آهن، بر اثر این برخورد، چهار تانکر سوخت از ریل خارج شده و خسارت قابل توجهی به خطوط راه آهن وارد کرده است.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که در این حادثه دو فیل کشته و تعدادی دیگر به شدت مجروح شدند.

خدمات ریلی در خط اصلی کلمبو-باتیکالوآ به دلیل آسیب به طور موقت متوقف شده است.

خروج قطار از ریل پس از برخورد با فیل‌های وحشی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خروج قطار از ریل پس از برخورد با فیل‌های وحشی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خروج قطار از ریل پس از برخورد با فیل‌های وحشی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.