خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند

خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند

سرپرست کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تاکید بر اینکه کارگروه ها عرصه خرد جمعی است، گفت: ما تصدی گری نمی کنیم بلکه فعالیتی در جهت هم افزا شدن برای اقدام داریم.

به گزارش خبر نو، عاطفه خادمی در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس و در نخستین جلسه این کارگروه در سال جاری پس از شنیدن سخنان اعضا و مدعوین در فضایی صمیمی، گفت: فعالیت شورایی و هم افزایی عمل کردن کارگروه، دغدغه اصلی ما است.

وی با بیان اینکه کارگروه ها عرصه خرد جمعی هستند و نه اظهار نظرهای شخصی تاکید کرد: کارگروه مد و لباس کشور تصدیگری نمی کند بلکه فعالیت آن هم افزا شدن برای اقدام است.

وی تغییر مدیریت ها در کارگروه را چرخش نخبگانی دانست و گفت: لازمه پویایی هر کارگروه یا شورایی چرخش نخبگانی است.

ماجرای تغییرات مدیریتی در شورای فرهنگ عمومی چه بود؟

خادمی بر شکل گیری مفاهمه در کارگروه ساماندهی مد و لباس تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در خصوص بنیان نظری، تکلیف ما در کارگروه ساماندهی مد و لباس روشن است چرا که بنیان های نظری ما بر اساس منابع دینی و قوانین کشور بنا نهاده شده است. حل مسیله های راهبردی فعالیتی است که در کارگروه ها باید شکل بگیرد.

وی همچنین بر توجه به “ایران فرهنگی” تاکید کرد و گفت: صیانت از ایران فرهنگی رسالت ما است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار کرد: قطعاً نگاه به حوزه فرهنگ نگاه نرم است و ما باید این صبوری را داشته باشیم تا در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به سمت هدف حرکت کنیم.

بنابر اعلام روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی وی بر توجه به ذایقه سازی و ذایقه شناسی بر اساس بینش گرایش و رفتار تاکید کرد و گفت: امید دارم تجربه موفقی در کارگروه مد و لباس کشور رقم بخورد تا شاهد همدلی و هم افزایی در آن باشیم.

پایان خبر خبر نو

خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند"، کلیک کنید.