حماس: توپ در زمین رژیم صهیونیستی است

حماس: توپ در زمین رژیم صهیونیستی است

در پیام جنبش حماس به گروه های فلسطینی آمده است که هییت مذاکره کننده این جنبش پنجشنبه شب قاهره را به مقصد دوحه ترک کرد.

حماس افزوده است: در عمل، رژیم اشغالگر پیشنهاد ارایه شده از سوی میانجی ها را رد کرد و در مورد چند موضوع محوری اختلاف دارد.

حماس افزوده است: گام بعدی بررسی آخرین پیشنهادات و در نظر گرفتن اقدام اخیر اشغالگران در حمله به رفح و اشغال گذرگاه رفح خواهد بود.

پیشتر نیز منابع مصری در گفت وگو با خبرگزاری «آناتولی» از خروج هییت های مذاکره کننده حماس و رژیم صهیونیستی از قاهره برای مشاوره با رهبران خود خبر داده بودند.

به گفته منابع مصری، تلاش های میانجیگران برای نزدیک کردن دیدگاه های دو طرف ادامه دارد. این دور مذاکرات از دو روز پیش و با میانجی گری آمریکا، قطر و مصر آغاز شده بود.

در این میان، یک منبع حماس نیز به وبگاه «العربی الجدید» گفت: حماس فراتر از مفادی که پیش از این پذیرفته و اصلاحاتی که «ویلیام برنز» رییس سازمان سی.آی. ای بر آن اعمال کرده است، نخواهد پذیرفت.

از سوی دیگر، منابع مصری و دیگر منابع دیپلماتیک غربی در قاهره به العربی الجدید گفتند که تلاش هایی برای از سرگیری مذاکرات در دوحه در جریان است و در این راستا «محمد عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه و نخست وزیر قطر تماس هایی با «عباس کامل» رییس سازمان اطلاعات مصر و «ویلیام برنز» رییس سیا برقرار کرده است.

حماس: توپ در زمین رژیم صهیونیستی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس: توپ در زمین رژیم صهیونیستی است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس: توپ در زمین رژیم صهیونیستی است"، کلیک کنید.