حسینی: زود جشن گرفتیم! – خبر نو

حسینی: زود جشن گرفتیم! - خبر نو

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم می گوید که استقلال خوزستان با استفاده از کیفیت بازیکن برزیلی اش موفق به پیروزی شد.

به گزارش خبر نو، آلومینیوم امروز (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 3 بر 2 مقابل استقلال خوزستان شکست خورد. مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: شکست خیلی تلخی بود.  بازی را خوب شروع کردیم. علی رغم زمین بد ورزشگاه غدیر که مساعد یک فوتبال خوب نیست، بازی در اختیار ما بود و خیلی خوب به گل رسیدیم. در نیمه دوم راحت بازی می کردیم که به گل دوم هم رسیدیم اما بازیکنانم زود جشن گرفتند.  

او افزود: درضربات ایستگاهی سخت گیری نداشتیم و حریف توانست از کیفیت بازیکن برزیلی استفاده و بازی را برگرداند. امیدوارم بازیکنانم درس گرفته باشند و زود بازی را تمام شده ندانند. به حریف تبریک می گویم اما حیف شد زیرا با برد می توانستیم جایگاه خوبی کسب کنیم.

ادامه داد…

حسینی: زود جشن گرفتیم! – خبر نو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسینی: زود جشن گرفتیم! – خبر نو" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسینی: زود جشن گرفتیم! – خبر نو"، کلیک کنید.