جدایی ویرا از پرسپولیس؛ واقعیت یا بازارگرمی؟!

جدایی ویرا از پرسپولیس؛ واقعیت یا بازارگرمی؟!

به گزارش خبرگزاری خبر نو؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی با این تیم راهی کشورش شد تا به استراحت بپردازد.از طرف دیگر موضوع بیماری همسر این مربی برزیلی باعث شده تا شایعاتی مبنی بر جدایی ویرا از پرسپولیس مطرح شود.

به نقل از فارس در این باره گفته می شود که ویرا به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد و موضوع بیماری همسر او موضوع جدی نیست.این در حالیست که چندی پیش هم صحبت هایی مبنی بر پیشنهادهایی از کشورهای حوزه خلیج فارس به ویرا مطرح شده بود؛ هر چند که به نظر می رسد این مسایل بیشتر بازارگرمی است تا واقعیت.در شرایط موجود اعضای تیم پرسپولیس به بازگشت ویرا اطمینان دارند و حتی گفته می شود او لیست بازیکنان مدنظر خود را هم در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده تا روند نقل و انتقالات پرسپولیس برای فصل بیست و چهارم لیگ برتر بدون مشکل انجام شود.جالب اینجاست که اعضای تیم پرسپولیس هم معتقدند که موضوع جدایی ویرا بیشتر بازارگرمی است تا واقعیت!

257 251

جدایی ویرا از پرسپولیس؛ واقعیت یا بازارگرمی؟!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جدایی ویرا از پرسپولیس؛ واقعیت یا بازارگرمی؟!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جدایی ویرا از پرسپولیس؛ واقعیت یا بازارگرمی؟!"، کلیک کنید.