«جایزه نیکوکاری» در جشنواره فجر امسال اهدا می شود

«جایزه نیکوکاری» در جشنواره فجر امسال اهدا می شود

به گزارش خبرگزاری خبر نو مرکز فرهنگ نیکوکاری خیر ماندگار (وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء)، با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و اعتلای ظرفیت هنر و سینما برای توجه دادن به مضامین خیرخواهانه، تشکل حامی و طراح این جایزه است.

محمدحسین لطیفی (نویسنده و کارگردان سینما)، پوران درخشنده (نویسنده و کارگردان سینما)، مهدی توسلی (فعال اجتماعی و مدیر مرکز فرهنگ نیکوکاریِ خیر ماندگار) و مژده لواسانی (مجری و نویسنده) به عنوان هیات داوران این جایزه نیکوکارانه معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبر نو،در بخش تجلی اراده ملی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، 15 تشکل و نهاد به اهدای جوایز ویژه می پردازند. آیین اهدای جوایز نهادها و تشکل ها به برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی، در اواخر بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

22057

«جایزه نیکوکاری» در جشنواره فجر امسال اهدا می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«جایزه نیکوکاری» در جشنواره فجر امسال اهدا می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«جایزه نیکوکاری» در جشنواره فجر امسال اهدا می شود"، کلیک کنید.