ثبت 3900پیام در سامانه137 شهرداری قزوین

ثبت 3900پیام در سامانه137 شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری خبر نو از قزوین؛ سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز با توجه به حجم زیاد اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین و برای کاهش رفت و آمد شهروندان و صرفه جویی در وقت شهروندان سامانه ای با عنوان سامانه 137 به ارایه خدمات غیرحضوری می پردازند.

وی افزود: این سامانه با هدف کاهش معضلات و مشکلات شهری و هدایت هر چه بهتر خدمات شهرداری راه اندازی شده است و تا به امروز هم نتایج خوبی را به همراه داشته است.

این مسیول گفت: در همین راستا در سال گذشته سه هزار و 900 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است که خوشبختانه به تمامی آنها پاسخ داده شده است.

بهرامی اضافه کرد: در سال جاری تا به امروز 598 پیام در سامانه به ثبت رسیده است که تنها 17 پیام بدون جواب باقی مانده است و آن هم در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: سامانه 137 یکی از مراجع مهم این منطقه در برطرف کردن مشکلات شهری است و ماهانه متراژ بالایی از لکه گیری، ترمیم ترانشه و سایر خدمات شهری براساس مطالب ثبت شده در این سامانه صورت می گیرد.

ثبت 3900پیام در سامانه137 شهرداری قزوین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت 3900پیام در سامانه137 شهرداری قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت 3900پیام در سامانه137 شهرداری قزوین"، کلیک کنید.