تیم ملی والیبال نشسته ایران با هشتمین طلا قهرمان پارالمپیک شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

تیم ملی والیبال نشسته ایران با هشتمین طلا قهرمان پارالمپیک شد - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار خبر نو از پاریس، دیدار فینال رقابت های والیبال نشسته هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک شامگاه امروز جمعه بین تیم های ملی والیبال یران و بوسنی برگزار شد که ملی پوشان کشورمان با برتری برابر حریف سنتی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در این دیدار ملی پوشان والیبال نشسته ایران ست اول را به بوسنی واگذار کردند اما در ادامه هر چند ست دوم را به سختی بردند اما در ست های سوم و چهارم با اقتدار حریف را شکست دادند و برای هشتمین بار قهرمان بازی های پارالمپیک شدند و به مدال طلا رسیدند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران با هشتمین طلا قهرمان پارالمپیک شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیم ملی والیبال نشسته ایران با هشتمین طلا قهرمان پارالمپیک شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیم ملی والیبال نشسته ایران با هشتمین طلا قهرمان پارالمپیک شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.