تعطیلی شنبه یعنی تخریب فرهنگ کشور

تعطیلی شنبه یعنی تخریب فرهنگ کشور

آفتاب نیوز :

روزنامه کیهان مدعی شده که تعطیلی شنبه یعنی تخریب فرهنگ کشور!
 
به گزارش کیهان، از آنجا که کار و فعالیت موضوعی کلیدی برای پیشرفت کشور است، تقویت چرخه تولید و کار و بهبود فضای کسب و کار نیاز ضروری است. افزون بر این، شنبه روز کاری محسوب می شود و این موضوع به صورت یک فرهنگ درآمده است، از این حیث، مصوبه تعطیلی شنبه ها، ضربه به ساختار اقتصادی کشور و تخریب فرهنگی است و موجب سردرگمی، کاهش انگیزه کار و کاهش بازدهی و کارایی خواهد شد.
 
این روزنامه افزوده است: افزون بر این، کشور ما امروز نیازمند تقویت چرخه تولید و کار است و به ویژه در جنگ اقتصادی، کار یک مبارزه و عبادت است. همچنین، کار ارتباط مستقیم با توسعه اقتصادی دارد و اکنون حمایت از کار و تولید و بهبود فضای کسب و کار نیاز ضروری کشور است. این ها در شرایطی است که تعطیلی شنبه ها، به کاهش کار و تحرک منجر می شود و پیامد آن تخریب فرهنگ و تضعیف اقتصاد است.

تعطیلی شنبه یعنی تخریب فرهنگ کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعطیلی شنبه یعنی تخریب فرهنگ کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعطیلی شنبه یعنی تخریب فرهنگ کشور"، کلیک کنید.