تداوم بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان/ موج گرما در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

تداوم بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان/ موج گرما در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

خبر نو/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از تداوم بادهای ۱۲۰روزه در سیستان خبر داد و گفت: گرمای هوا در استان تا پایان هفته ماندگار است.

محسن حیدری امروز، دوشنبه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان تا قسمتی ابری است.

وی با بیان اینکه در شمال سیستان و بلوچستان وزش بادهای ۱۲۰ روزه تا پایان هفته تداوم دارد تصریح کرد: از روز سه شنبه بر شدت وزش باد افزوده شده و تا پایان هفته وزش باد شدید و گرد و خاک تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مدت در نواحی مرکزی، نوار غربی و مرز شرقی استان وزش باد با شدت کمتر نسبت به نواحی شمالی و افزایش غبار پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در پنج روز آینده بعدازظهرها در ارتفاعات نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان شرایط برای رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای فراهم است.

حیدری با اشاره به اینکه دریای عمان به‌ویژه نواحی شرقی مواج پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: برای روز سه‌شنبه کاهش دما و مجددا از چهارشنبه‌ افزایش دما خواهیم داشت و تا پایان هفته گرمای هوا ماندگار خواهد بود.

پایان خبر خبر نو

تداوم بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان/ موج گرما در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان/ موج گرما در سیستان و بلوچستان ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان/ موج گرما در سیستان و بلوچستان ادامه دارد"، کلیک کنید.