بازیکن‌های جوان سپاهان تجربه کافی دارند – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

بازیکن‌های جوان سپاهان تجربه کافی دارند - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار خبر نو، محمد کریمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست قبل از بازی سپاهان و الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار کرد: خوشحالم که بعد از مدت‌ها مسابقات آسیایی شروع شده و بازی جدابی در پیش‌رو داریم هرچند شناخت چندانی از رقیب نداریم و تنها سردار را می‌شناسیم.

وی افزود: ما در آسیا قدرت تیمی خود را مقابل الهلال نشان داده‌ایم و اگرچه بازیکنان باتجربه خود را ازدست داده‌ایم اما با حضور بازیکنان جوان انگیزه کافی برای بردن شباب الاهلی داریم.

بازیکن سپاهان ادامه داد: امیدوارم هواداران حضور حداکثری داشته باشند تا قدرت لازم برای بردن بازی را داشته باشیم. حضور آن‌ها در بازی با الهلال بسیار کمک کننده بود و امیدوارم که در بازی فردا تکرار شود.

وی افزود: درست است که بازیکنان اضافه شده به تیم ما جوان هستند اما در سال گذشته برای تیم‌هایشان بازی‌های زیادی انجام داده‌اند و تجربه کافی دارند.

کریمی ادامه داد: تجربه بازی‌های اسیایی متفاوت است اما بازیکنان باتجربه تیم می‌توانند به جوان‌ترها کمک کنند.

بازیکن‌های جوان سپاهان تجربه کافی دارند – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازیکن‌های جوان سپاهان تجربه کافی دارند – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازیکن‌های جوان سپاهان تجربه کافی دارند – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.