افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر وقت امروز تا روز یکشنبه جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال و شرق استان خواهد شد.

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

محمد سبزه زاری اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز دوشنبه وقوع دما‌های ۴۸ درجه و بالاتر در اغلب نقاط استان بجز مناطق مرتفع شمالی و شرقی پیش بینی می‌شود. از اواخر وقت امروز تا روز یکشنبه جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال و شرق استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین از امروز تا روز دوشنبه (بویژه روز‌های شنبه و یکشنبه) با توجه به رطوبت مطلوب و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در ارتفاعات و مناطق شمالی و شرقی احتمال رگبار و رعد و برق به صورت محلی و نقطه‌ای و وزش باد‌های متوسط همراه با تندباد‌های لحظه‌ای وجود دارد. شمال خلیج فارس نیز تا روز شنبه مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در شبانه روز گذشته شوش و دزفول با دمای ۴۹.۵ و ایذه با ۲۵.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۸.۲ و کمینه دمای ۳۲.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان"، کلیک کنید.