افتتاح و راه اندازی خط تولید داروهای انکولوژی و دارو های تنفسی در سمنان

با حضور رییس سازمان غذا و دارو صورت گرفت؛

افتتاح و راه اندازی خط تولید داروهای انکولوژی و دارو های تنفسی در سمنان

خط تولید دارو های انکولوژی و دارو های تنفسی DOI با حضور رییس سازمان غذا و دارو افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، سید حیدر محمدی صبح امروز پنجشنبه (10 اسفندماه) در مراسم افتتاح و راه اندازی خط تولید دارو های انکولوژی و دارو های تنفسی DOI شرکت دارو سازی رویان دارو در سمنان با بیان اینکه ️در صنعت دارو بسیار سربلند و پر افتخار هستیم، اظهار داشت: با وجود چالش تحریم از موفق ترین صادر کنندگان و تولیدکنندگان داروی منطقه هستیم.

وی به دیدار با معاون وزیر بهداشت روسیه اشاره کرد و گفت: کشور روسیه نیز که در سال های اخیر دچار تحریم شده است از پیشرفت کشورمان در حوزه صنعت دارو با وجود تحریم های شدید و طولانی تعجب کرده بود.

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو بیان داشت: دشمنان علی رغم ادعا های بشردوستانه، در حوزه سلامت هم ما را تحریم کرده اند.

 محمدی افزود: شرکت رویان دارو تیم پیگیر و قدرتمند است و امیدواریم افتخارات جدیدی برای کشور ایجاد کند و ️امیدواریم شرکت هایی مثل رویان دارو در تولید مواد اولیه هم فعال شوند.

معاون وزیر بهداشت گفت: وظیفه ما در سازمان غذا و دارو کمک به شرکت ها برای موفقیت بیشتر است و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

️وی در پایان گفت: همه باید در انتخابات 11 اسفندماه حضور باشکوه و پر قدرتی داشته باشیم.

افتتاح و راه اندازی خط تولید داروهای انکولوژی و دارو های تنفسی در سمنان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح و راه اندازی خط تولید داروهای انکولوژی و دارو های تنفسی در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح و راه اندازی خط تولید داروهای انکولوژی و دارو های تنفسی در سمنان"، کلیک کنید.