اعطای مجوز به سازمان برنامه برای تامین محدودیت های بودجه ای 4 وزارتخانه

اعطای مجوز به سازمان برنامه برای تامین محدودیت های بودجه ای 4 وزارتخانه

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، طی 4 مصوبه به سازمان برنامه و بودجه مجوز دادند تا بتواند برخی محدودیت های بودجه ای در وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو را تامین و مدیریت کند.

به گزارش خبر نو، در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که عصر امروز سه شنبه به ریاست سیدابراهیم رییسی برگزار شد، طی 4 مصوبه به سازمان برنامه و بودجه مجوز داده شد تا بتواند برخی از محدودیت های بودجه ای در وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو را تامین و مدیریت نماید.

همچنین در این جلسه سازمان برنامه و بودجه اجازه یافت تامین اعتبارات طرح های پیشران دانش بنیان و اشتغال آفرین را در بودجه سال آینده پیش بینی کند.

پایان خبر خبر نو

اعطای مجوز به سازمان برنامه برای تامین محدودیت های بودجه ای 4 وزارتخانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعطای مجوز به سازمان برنامه برای تامین محدودیت های بودجه ای 4 وزارتخانه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعطای مجوز به سازمان برنامه برای تامین محدودیت های بودجه ای 4 وزارتخانه"، کلیک کنید.