اسنوکر قهرمانی جهان| شکست سرخوش در برابر حریف چینی در دور مقدماتی

 

اسنوکر قهرمانی جهان| شکست سرخوش در برابر حریف چینی در دور مقدماتی

امیر سرخوش در نخستین تجربه خود در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان مقابل حریف چینی شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از دوشنبه 20 تا چهارشنبه 29 فرودین ماه 1403 در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار می شود. 

امیر سرخوش نماینده اسنوکر ایران در دور نخست مرحله مقدماتی با ژیانگ جون از کشور چین روبه شد و در پایان با نتیجه 10 بر 6  شکست خورد و از رسیدن به مرحله اصلی مسابقات بازماند. سرخوش در نخستین تجربه خود پس از پیوستن به حرفه ای های جهان عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت.

حسین وفایی دیگر نماینده اسنوکر کشورمان نیز در دور سوم این مسابقات به میدان می رود. برنده دیدار مارک ا فو و سری پاپورن با کن دوهرتی رو به رو می شوند و حسین وفایی با برنده این مسابقه به رقابت می پردازد.

اسنوکر قهرمانی جهان| شکست سرخوش در برابر حریف چینی در دور مقدماتی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسنوکر قهرمانی جهان| شکست سرخوش در برابر حریف چینی در دور مقدماتی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسنوکر قهرمانی جهان| شکست سرخوش در برابر حریف چینی در دور مقدماتی"، کلیک کنید.