از تحول دیجیتال بخش خصوصی تا چالش‌های آینده کسب و کارها

در کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار بررسی شد؛

از تحول دیجیتال بخش خصوصی تا چالش‌های آینده کسب و کارها

در کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار
موضوعات تخصصی تحول دیجیتال بخش خصوصی و ماندگاری کسب وکار‌ها و تاب آوری و چالش‌های آینده کسب و کارها، بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری خبر نو، در حالی  عصر امروز سالن اجلاس سران شاهد سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با حضور چهره‌های شاخص و مدیران کسب و کار بود که این کنفرانس بین المللی با اعطای جایزه ملی به پایان رسید.

در ابتدای این کنفرانس که با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی همراه بود،  محمد هادی عسگری، ریاست انجمن مدیریت کسب و کار و محمدرضا انبیائی نائب رئیس انجمن  به محتویات برنامه اشاره کرد.

موضوعات تخصصی این کنفرانس تخصصی تحول دیجیتال بخش خصوصی و ماندگاری کسب وکار‌ها، نشست تخصصی تاب آوری و چالش‌های آینده کسب و کارها، نشست تخصصی تفکر سیستمی، مفاهیم نوین بازاریابی بود.

 حسین راغفر عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا، محمد مهدی نژاد نوری معاونت علوم تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح و سایر مدیران و اساتید حضور به عمل رساندند.

در پایان این کنفرانس جایزه ملی و تقدیر از کسب و کار‌های وموفق اعطا گردید.

از تحول دیجیتال بخش خصوصی تا چالش‌های آینده کسب و کارها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از تحول دیجیتال بخش خصوصی تا چالش‌های آینده کسب و کارها" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از تحول دیجیتال بخش خصوصی تا چالش‌های آینده کسب و کارها"، کلیک کنید.