ارائه خدمات امدادی در تاسوعا و عاشورای حسینی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

ارائه خدمات امدادی در تاسوعا و عاشورای حسینی - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری خبر نو، محمد کبادی مدیر تیم‌های عملیاتی سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعای حسینی در روز گذشته افزود: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در سراسر کشور به ۲۵۱ هزار نفر از مراجعه کنندگان خدمات امدادی ارائه دادند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۴ هزار و ۵۰۵ نفر تست قندخون و فشارخون ارائه شد، ۱۰۵ نفر در محل درمان شدند و ۱۲ نفر نیز توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

کبادی اضافه کرد: در این بین ۴۴۰ تیم عملیاتی متشکل از هزار و ۹۰۴ نفر متشکل از امدادگران و نجاتگران این جمعیت در پست‌های منتهی به مراسم روز تاسوعای حسینی در سراسر کشور حضور و خدمات امدادی ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد زیادی از هموطنان از خدمات امدادی، طی امروز و در روز عاشورا بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات امدادی در تاسوعا و عاشورای حسینی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارائه خدمات امدادی در تاسوعا و عاشورای حسینی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارائه خدمات امدادی در تاسوعا و عاشورای حسینی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.