اتمام فرآیند بررسی پرونده جانبازی مجروحان مشمول حادثه 13 دی کرمان

اتمام فرآیند بررسی پرونده جانبازی مجروحان مشمول حادثه 13 دی کرمان

خبر نو/کرمان مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در آینده ای نزدیک فرآیند بررسی پرونده جانبازی مجروحان مشمول حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پایان می یابد.

حمید توسلی امروز 30 فروردین ماه در همایش حقوق شهروندی و تشکل های شاهد و ایثارگر کرمان با اشاره به حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در اقدامی بی سابقه برای اولین بار فرآیند احراز شهادت را کمتر از 10 روز پس از حادثه تروریستی کرمان انجام داد.

وی افزود: این در حالی است که در کمیسیون های احراز بنیاد هنوز پرونده هایی از زمان جنگ و دهه 70 مفتوح است.

مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در آینده ای نزدیک فرآیند بررسی پرونده جانبازی مجروحان مشمول این حادثه پایان می یابد.

وی در ادامه به مسیله حقوق شهروندی ایثارگران پرداخت و اظهار کرد: تلاش زیادی در این زمینه انجام شده و با وجود همه مسایل اما حقوق والدین شهدا را در قانون بودجه 1403 به یک و نیم برابر حقوق کارمندان دولت رساندیم.

توسلی معاضدت قضایی ایثارگران را تشریح کرد و افزود: علیرغم اینکه 12 سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می گذرد اما آیین نامه لازم در این باره وجود ندارد.

وی بیان کرد: ارایه بیش از 1530 میز خدمت معاضدت قضایی در کل کشور و در ایام نزدیک به روز شهید در اسفندماه گذشته اقدام قابل توجهی است.

پایان خبر خبر نو

اتمام فرآیند بررسی پرونده جانبازی مجروحان مشمول حادثه 13 دی کرمان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتمام فرآیند بررسی پرونده جانبازی مجروحان مشمول حادثه 13 دی کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتمام فرآیند بررسی پرونده جانبازی مجروحان مشمول حادثه 13 دی کرمان"، کلیک کنید.