اتحادیه اروپا: از قحطی غزه به عنوان سلاح جنگی استفاده می شود

اتحادیه اروپا: از قحطی غزه به عنوان سلاح جنگی استفاده می شود

به گزارش خبر نو به نقل از اسپوتنیک، جوزف بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد که هم اکنون قحطی در نوار غزه به عنوان سلاح جنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

بورل در ادامه گفت: آنچه در غزه اتفاق می افتد تنها نقطه اوج یک درگیری خطرناک و غیرعادی است که نزدیک به یک قرن بین اسراییلی ها و فلسطینی ها در جریان است. این جنگ صد ساله است.

وی همچنین گفت: قحطی در غزه به عنوان سلاح جنگی مورد استفاده قرار می گیرد، این یک بحران انسانی است و یک فاجعه طبیعی نیست. سیل یا زلزله نیست، ساخته دست بشر است.

به گزارش خبرگزاری خبر نو وزارت بهداشت غزه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای از افزایش شمار شهدای غزه به 31 هزار و 272 نفر و مجروحان به 73 هزار و 24 نفر خبر داد که 72 درصد از آن زن و کودک هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت اخیر مرتکب 10 قتل عام دیگر در نوار غزه شد که طی آن 88 نفر شهید و 135 نفر دیگر مجروح شدند.

همچنین بیش از 7000 فلسطینی در شرایط کنونی در شمار مفقودان و زیر آوار ماندگان قرار دارند که نیروهای امدادرسانی به دلیل تداوم جنگ و کمبود امکانات توانایی دسترسی به آنها را ندارند.

310310

اتحادیه اروپا: از قحطی غزه به عنوان سلاح جنگی استفاده می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتحادیه اروپا: از قحطی غزه به عنوان سلاح جنگی استفاده می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتحادیه اروپا: از قحطی غزه به عنوان سلاح جنگی استفاده می شود"، کلیک کنید.