آلمان از شکست برابر سوییس گریخت/ مجارستان به جام برگشت – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آلمان از شکست برابر سوییس گریخت/ مجارستان به جام برگشت - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار خبر نو، در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال اروپا در گروه A شامگاه یکشنبه ۲ دیدار برگزار شد در پایان، تیم‌های آلمان و سوئیس صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کردند.

در یکی از این دیدارها، تیم ملی آلمان به مصاف سوئیس رفت و در حالی که تا آخرین ثانیه‌های بازی با نتیجه یک بر صفر عقب بود موفق شد در وقت‌های اضافه، گل تساوی را به ثمر برساند.

در دیگر مسابقه هم، تیم‌های مجارستان و اسکاتلند رو در روی هم قرار گرفتند و مجارستان موفق شد در دقیقه ۹+۹۰ تک گل بازی را به ثمر برساند و پیروز از میدان خارج شود.

با این نتیجه، آلمان با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شد. سوئیس با ۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و جواز حضور در دور بعد را کسب کرد. مجارستان با ۳ امتیاز سوم شد و امیدوار است بتواند به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم، راهی دور بعد شود. اسکاتلند هم با یک امتیاز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آلمان از شکست برابر سوییس گریخت/ مجارستان به جام برگشت – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آلمان از شکست برابر سوییس گریخت/ مجارستان به جام برگشت – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آلمان از شکست برابر سوییس گریخت/ مجارستان به جام برگشت – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.