آغاز نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن از اول اردیبهشت

آغاز نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن از اول اردیبهشت

نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن از اول اردیبهشت آغاز می شود و تا 15 اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، مهلت نام نویسی دانشجویان برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن از اول اردیبهشت آغاز می شود و تا 15 اردیبهشت ادامه دارد.

به گفته مسعود گنجی، مبلغ وام تحصیلی برای دانشجویان مجرد دوره کارشناسی 3 میلیون تومان، کارشناسی ارشد 5 میلیون تومان و دکتری 7 میلیون تومان است، این میزان وام برای دانشجویان متاهل 2 برابر پرداخت خواهد شد، یعنی به دانشجویان کارشناسی متاهل 6 میلیون تومان، دانشجویان ارشد متاهل 10 میلیون تومان و دانشجویان دکتری متاهل 14 میلیون تومان است.

مبلغ وام ضروری برای دانشجویان مجرد و متاهل 7 میلیون تومان است، وام ودیعه مسکن هم برای متقاضیان شهر های کمتر از 500 هزار نفر 30 میلیون تومان، برای شهر های بیش از 500 هزار نفر 50 میلیون تومان و برای شهر تهران 70 میلیون تومان پرداخت می شود.

افزایش اعتبار پرداخت وام های دانشجویی برای سال تحصیلی 1403_1404 در تابستان از سوی هییت امنا اعلام خواهد شد و مبلغ وام ها در ترم تحصیلی جاری به شیوه ترم بهمن به دانشجویان پرداخت می شود.

آغاز نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن از اول اردیبهشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن از اول اردیبهشت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن از اول اردیبهشت"، کلیک کنید.