آتش سوزی گسترده انبار لوازم یدکی در همدان

آتش سوزی گسترده انبار لوازم یدکی در همدان

به گزارش خبرگزاری خبر نو استان همدان، سید صادق پورسینا، در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: حدود ساعت 10 صبح امروز حریق انبار لوازم یدکی در خیابان اراک به فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله گروه های عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به وسعت آتش سوزی که انبار لوازم یدکی خودرو را به طور کامل در برگرفته بود، 6 دستگاه خودروی آتش نشان و پشتیبان آبرسان از 5 ایستگاه آتش نشانی به محل حریق اعزام شدند.

پورسینا اضافه کرد: آتش نشانان با توجه به تراکم اجناس، وجود مواد قابل اشتعال و همچنین امکان سرایت حریق به مغازه ها و منازل مجاور، از چند جهت اقدام به اطفای آتش کردند و از گسترش حریق جلوگیری به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آتش سوزی تلفات جانی به دنبال نداشت، و علت این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

46

آتش سوزی گسترده انبار لوازم یدکی در همدان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش سوزی گسترده انبار لوازم یدکی در همدان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش سوزی گسترده انبار لوازم یدکی در همدان"، کلیک کنید.