آب شرب تهران نیاز به تصفیه خانگی ندارد

آب شرب تهران نیاز به تصفیه خانگی ندارد

آفتاب نیوز :

محسن اردکانی مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران امروز در دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آبی که در تهران توزیع می شود نیاز به تصفیه مجدد به صورت خانگی ندارد و بالاتر از حد استاندارد است، گفت: ما در توزیع آب، استاندارد شرب را رعایت می کنیم. آب شرب توزیعی در تهران از 38 منبع، تایید و کنترل استاندارد می شود و کاملاً بهداشتی است.

اردکانی تاکید کرد: برخی املاح موجود در آب شرب تهران هم کاملاً مفید بوده و خطری ایجاد نمی کند.

وی درباره تامین میزان فشار آب متعارف در ساختمان های چند طبقه تهران، گفت: در ماده 26 مقررات این موضوع پیش بینی شده و اقدامات لازم در این باره انجام می شود؛ این امر در ساختمان جدید بیشتر جاری است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران یادآور شد: ساختمان های قدیمی و فرسوده هم می توانند با نصب پمپ، فشار آب را در طبقات بالا تامین کنند.

اردکانی خاطرنشان کرد: امسال چند تصفیه خانگی جدید به شبکه توزیع آب اضافه می شود.

آب شرب تهران نیاز به تصفیه خانگی ندارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آب شرب تهران نیاز به تصفیه خانگی ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آب شرب تهران نیاز به تصفیه خانگی ندارد"، کلیک کنید.